Nedan hittar du vanliga frågor och svar.
F: Passar detta skal/fodral till min enhet?
S: För att ta reda på det är det bäst att ta reda på modellnumret på enheten. Här är våra guider för att hitta det:
iPad och Samsung Galaxy Tab
iPhone och Android-telefon
MacBook
F: Var kan jag läsa om hur man gör till exempel en reklamation?
S: Har du frågor om till exempel retur eller reklamation kan du hitta svaret i vår kundportal.
F: Har ni öppet köp?
S: Ja, vi har 90 dagars öppet köp från att ni har mottagit försändelsen: Öppet köp.
F: Hur gör jag en retur
S: I vår kundportal hittar du instruktioner för hur du gör en retur.
F: Har ni en fysisk butik?
S: Nej vi har ingen fysisk butik. Däremot kan du lägga en beställning via hemsidan och välja att hämta den på vårt lager i Södertälje.
Här kan du läsa mer om det: Hämta på vårt lager
F: Vad kostar frakten?
S: Väljer du brev kostar frakten 19kr. SkalHuset erbjuder gratis brevfrakt över 400 kr. Här kan du läsa mer om våra fraktsätt: Fraktalternativ.
F: När behandlas min retur?
S: Alla returer behandlas inom 10 arbetsdagar från att vi mottagit dem.
F: Jag har inte fått svar på mitt mail, när kan jag förvänta mig ett svar?
S: Alla ärenden besvaras inom 48 timmar. Om du svarar på ditt eget mail, hamnar det längst ner i kön, och svarstiden kommer att dröja.
F: Har ni någon rabattkod?
S: Läs hur vi tänker kring rabattkoder här: Rabattkoder.
SkalHuset.se
C/O Lowwi AB
Morabergsvägen 8
15242 Södertälje
Org. nr: 556881-9238
OBS! Ingen butik, du kan inte handla här på plats
Via vårt hjälpcenter så hittar du svar på de vanligaste frågorna: https://help.skalhuset.se
Du når vår kundservice snabbast via chatt eller telefon 010 188 99 09.
Produkten har blivit tillagd i varukorgen
Summa: 0 kr
Gå till Kassan