• Fri brevfrakt (spårbart från 59kr)
  • Kundservice vardagar mellan 08.00 - 20.00
  • Öppet köp i 90 dagar

 Fri brevfrakt

 90 dagars öppet köp

Kundservice vardagar mellan 08.00 - 20.00

Nedan hittar du vanliga frågor och svar.
 

F: Passar detta skal/fodral till min enhet?
S: För att ta reda på det är det bäst att ta reda på modellnumret på enheten. Här är våra guider för att hitta det:

iPad och Samsung Galaxy Tab
iPhone och Android-telefon
MacBook

F: Var kan jag läsa om hur man gör till exempel en reklamation?
S: Har du frågor om till exempel retur eller reklamation kan du hitta svaret i vår kundportal.

F: Har ni öppet köp?
S: Ja, vi har 90 dagars öppet köp från att ni har mottagit försändelsen: Öppet köp.

F: Hur gör jag en retur
S: I vår kundportal hittar du instruktioner för hur du gör en retur.

F: Har ni en fysisk butik?
S: Nej, vi har ingen fysisk butik, men du kan lägga en order på vår hemsida och hämta själv på lagret. Läs mer här: Hämta på vårt lager.
S: På grund av den rådande situationen kring covid-19 tar vi inte under några omständigheter emot besök.

F: Vad kostar frakten?
S: Väljer du brev kostar frakten 0 kr. Väljer du spårbart är kostnaden 29 kr för Instabox, 59 kr för Schenker ombud och 59 kr för Budbee hemleverans. Schenker företagspaket kostar 99 kr. HÄr kan du läsa mer om våra fraktsätt: Fraktalternativ.

F: När behandlas min retur?
S: Alla returer behandlas inom 10 arbetsdagar från att vi mottagit dem.

F: Jag har inte fått svar på mitt mail, när kan jag förvänta mig ett svar?
S: Alla ärenden besvaras inom 48 timmar. Om du svarar på ditt eget mail, hamnar det längst ner i kön, och svarstiden kommer att dröja.

F: Har ni någon rabattkod?
S: Läs hur vi tänker kring rabattkoder här: Rabattkoder.

Produkten har blivit tillagd i varukorgen