Stäng

Sverige

Bor du i Sverige behöver du inte göra något. Alla priser visas i SEK och med moms. Handla som vanligt genom att lägg produkterna i varukorgen och klicka på "TILL KASSAN".
Stäng

Norge

Alla priser visas i SEK. Lägg önskad produkt i din varukorg genom att klicka på köp. Gå sedan vidare till kassan genom klicka på "TILL KASSAN" uppe till höger. Välj sedan ditt land. Då får du priset i din lokala valuta. Slutför sedan ditt köp.
Stäng

Finland

Alla priser visas i SEK. Lägg önskad produkt i din varukorg genom att klicka på köp. Gå sedan vidare till kassan genom klicka på "TILL KASSAN" uppe till höger. Välj sedan ditt land. Då får du priset i din lokala valuta. Slutför sedan ditt köp.
Ingen produkt  
Till Kassan  

Julinfo 2017

Nedan finner du praktisk information inför julen 2017 samt tiden efteråt:

 

Uppdatering 2018-01-22:

Vi är nu åter i fas och besvarar mail inom 24h.

Telefonen är åter öppen, och telefontiderna är 09 - 13, måndag till fredag. 

 

Uppdatering 2018-01-12:

Vi är återigen i fas med returerna, som behandlas inom 5 arbetsdagar från att vi mottagit dessa.

Alla ärenden som inkommer via mail besvaras inom 48h.

Support via telefon är fortsatt avstängt.

 

OBS:

Sedan Black Friday den 24/11 har vi fått in mer beställningar, frågor via mail samt returer än vad vi har kunnat planerat för, vilket vi såklart tycker är jätteroligt! Detta har dock medfört att vår kundtjänst ligger efter i sitt arbete. Det betyder att mail besvaras så fort vi har möjlighet, och vi har i dagsläget ingen tidsram som kan vi garantera svar inom, utan att vi betar av mail i den ordning dessa kommer in i. Har du ej fått svar, vänligen svara EJ på nytt, då du hamnar sist i kön, vilket gör att svaret kommer dröja ytterliggare. 

 

När det gäller returer ligger vi ca 2-5 dagar efter, men vi jobbar hårt på att behandla alla returer så snart som möjligt. Så fort er retur är behandlad kommer ni för ett mail av oss.

 

Kundtjänst via telefon är avstängt för tillfället, tills vi kommer i kapp med mailen.

 

Alla beställningar som inkommer innan kl 16.00 på lagerförda varor skickas ut som vanligt.

 

Kundtjänst

Kundtjänst tar julledigt mellan den 23/12 tom den 1/1-18. 2/1-18 är kundtjänst åter och börjar svara på mail. Vänligen notera att svarstiden via mail kommer vara något längre, men vi jobbar hårt på att komma ikapp. Kundtjänst via telefon är för tillfället stängd tills vi har kommit i kapp med att besvara mail.

 

 

 

Sista beställningsdag för leverans innan jul

För att få leverans innan jul är sista beställningsdatum den 19/12 kl 17.00. Normal leveranstid är 1-3 arbetsdagar, men då volymen i antalet försändelser ökar under december kan leveranstiden öka något, så vi rekommendera att göra sin beställning i god tid.

 

Förlängd ångerrätt

Alla beställningar som görs mellan den 1/12 tom 31/1-18 kan ångras tom den 1/3-18.

 

Sänkt pris på MyPack

Vi rekommenderar alltid att man väljer det spårbara alternativet, för att kunna spåra sin försändelse, speciellt om det är julklappar man köper. Därför sänker vi nu priset på MyPack till 59kr. Handlar du för mer än 900kr, bjuder vi på spårbar frakt.

 

Mellandagarna

Vår lagerpersonal är på plats alla dagar i mellandagarna. Det betyder att alla beställningar som inkommer mellan 22/12 kl 16.00 tom 27/12 kl 16.00 skickas ut den 27/12. 28/12 samt 29/12 jobbar vi som vanligt. Beställningar mellan 29/12 kl 16.00 tom 2/1-18 kl 16.00 skickas ut den 2/1-18.

 

Vi önskar alla kunder en god jul och ett gott nytt år!

Support